On Friday 26 March 2004 09:10, Vladimir Germanov wrote:
> Здравейте група,
> вчера пристигнаха 8 чисто нови машини, от които само едната има само
> CD-ROM и Floppy, та на нея без никакви проблеми инсталирахме Slackware
> 9.1 и го конфигурирахме. Въпроса идва как да инсталирам и на другите 7
> машини Slack-а? На тях има само една 3COM 3C940 мрежова карта която
> подържа PXE. Четох за SLackFTP проекта, но при него се иска да се boot
> от дискета :( Видях, че в листата се говореше за инсталиране през USB,
> но нямам под ръка USB Stick или HDD :(
> Някакви идеи как да го инсталирам ?

> [...]

Щом нямат флопита, CD-ROM-и и са заключени, значи имат инсталиран Windows,
който може да работи в мрежа. Може да изтеглиш по мрежата една дистрибуция
като моята (http://vslive.hit.bg/), да я запишеш на FAT32 дяла C:\  и да я
стартираш. След като я стартираш, настройваш мрежата (netconfig) и си
записваш каквото трябва с partimage (това е  norton ghost-подобна програма,
която ще включа в новата версия). В current версията на дистрибуцията ми вече
го има ;-)

Щях да забравя - преди това трябва да освободиш място за Linux дяловете (напр.
с Partiton Magic). Създаването на дял, може да стане със cfdisk.
          • ... Vladimir Germanov
        • ... Kamen TOMOV
  • ... Kamen TOMOV
  • ... Христофор Памятних