Отговор Vasil Kolev <[EMAIL PROTECTED]>:

> На чт, 2004-04-08 в 12:05, Stoimen Gerenski записа:
> на работа, не означава че не е полезно и не
> върши
> запазиш мнението за "родителите от женски
> пол" за тебе?
> свърши работа, много е трудно да направиш
> балансиране
> повече-едва ли ще се навият на такова нещо.
> Предполагам също, че
> за различните доставчици. Най-добре дай
> малко
>
> Умирам си от желание да разбера къде точно
> има смисъл от такова
> балансиране. Практически round-robin е кофти
> [...]
Ами ако имаш примерно автономна система и адресите се рутират и от двата доставчика,
при падането
на единия няма никакъв проблем. Според мен това е много добро решение в случай, че
искаш кеш
сървъра ти да излиза с различни адреси, тъй като няма да получаваш съобщения от сорта
"Правиш
много конекции, духай супата".
Както и да е..
Според мен това може да бъде решение на проблема.
Зависи точно каква е ситуацията и дали IP-тата се рутират и от двата доставчика. Нека
Камен да
каже точно как стоят нещата.
Между другото, доколкото съм запознат, load-balance е когато се балансира изходящия
трафик
равномерно(per packet или per destination).Това което се опитва да направи Камен е
може би
"load-sharing", което означава баланс както на изходящия, така и на входящия трафик.

--
Regards,
Stoimen Gerenski