За Сашо :
Знам, че си лют фен на GNOME и GTK ;-)))
Обаче Evolution 1.4.5 както и по-старите. Както предполагам и следващите
му версии - не се е справял, не се справя и надали скоро ще се справя.
Каквото и да му настройваш като енкодинг за пращане, на Evolution-а хич
не му пука, грабва локал настройката на средата и ТЪПО И УПОРИТО слага
енкодинг CP1251 - който разбира се не е познат на никой друг клиент
освен на самия него. Така че аз трябва всеки път да се сетя да настроя
ръчно Windows-1251 преди да пратя писмото.

Много ме кефи иначе - но този бъг а и още 2-3 малки мноооого ме дразнят
и в момента мигрирам към Kontact.

На чт, 2004-04-15 в 14:41, Denislav Ganchev записа: