On Friday 16 April 2004 11:26, Vasil Kolev wrote:
> Как стои въпроса със записа на лекциите ? Аз мисля тази година да
> домъкна моя notebook и да прехвърля с него записите до София, за да
> можем спокойно да ги качим на няколко сървъра, без да товарим линиите в
> Стара Загора. Може да се измисли нещо и за самия запис/encoding.

Още не сме говорили със човека, който ни  прави записите всяка година.
Той е тоноператор (разбира си от работата) и за това и не сме тъсили други
варианти до сега.
Последния път получих записите на другия ден готови (МР3 формат), наложи ми се
само да направя олекотените версии.

Ако не ни откаже, вероятно ще ползваме пак неговите услуги.

Добрата новина е че вероятно пак ще имаме тениски.
Предлагам да не правим драстични промени по дизайна им.
Имате ли възражения (относно тениските) или предложения?

Оства все още отворена темата за лекциите....
Откривам адрес [EMAIL PROTECTED], на него желаещите да бъдат лектори,
моля да изпращат темите си.

Спас Павлов