Здравеите
От скоро (2 месеца) съм член на листата и мога да кажа ,че за това време
напреднах доста четейки вашите отговори за което ви благодаря.
Имам следния въпрос:
имам пуснат qmail + vpopmail + web interface но когато реша да си изтегля
пощата с е-майл клиент ми дава невалидна парола и куп грешки което ме
навежда на мисълта че нещо несъм настроил на моя пощенски сървър и ви моя
ако някои знае какво да на правя да го сподели
И още нещо: Бих бил блгодарен ако ми предложите какъв точно уеб интерфеис да
използавам (сега ползвам uebimiau (http://uebimiau.sourceforge.net/) и съм
доволен от него но все пак бих експериментирал и с нещо друго
Благодаря предварително.
приятен ден на всички

--
May the open source be with you !!!