Hello Alexander,

APP> Пуснах си ADSL от ВТК със статично IP и веднага си пуснах  web server
APP> ABYSS.
APP> Преди да мина на ADSL в локалната мрежа сървъра нормално сервира страниците.
APP> Като се кача на ADSL-a от самата машина където е сървъра се виждат web
APP> страниците, но от интернет никои нищо не вижда.
APP> Сървъра е на адрес http://213.91.207.40
APP> също съм увеличил и "timeout" на 120 секунди.
APP> На практика на клиентската машина дава грешка 400, ето и линк да се види
APP> какво представлява "грешка 400".
APP> http://www.multicom.bg/docs/httpcodes2.html
> [...]

"Проблема" е следния:
aDSL-а който е сложен при теб, освен модем и е рутер. Той се управлява
и настройва през уеб (порт 80) и това, което отговаря на външния свят
е точно този рутер.
Не споменаваш дали твойта машина, вече не е с ИП от вида 192.168.х.х,
с гейт 192.168.х.у , ако е така то проблема ти е точно такъв.
Има две решения на проблема:
1. Обаждаш се на поддръжката и те идват и ти форуардват портовете
който искаш от рутера към твойта машина.
2. Махат ти този рутер/ДСЛ и слагат чист ДСЛ.

--
Best regards,
 Tosho                            mailto:[EMAIL PROTECTED]

  • ... Alexander P. Panov
    • ... peyo
      • ... Romeo Ninov
        • ... sub