Здрасти,

Лично аз ползвам TapeWare <http://www.tapeware.com> от около 3 години.
Заслужава си да му хвърлиш едно око.

On Fri, 23 Apr 2004 15:19:42 +0300
Georgi Krystev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

 : Здравейте на всички,
 :
 : Искам да ми препоръчате някакво решенеи за backup програма. Идеята е
 : на Windows server да има пусната някакъв backup server който да има
 : клиент за win и за linux (демек да може да backup-ва и 2-те
 : операционни системи). Няма значение дали сserver-а е безплатен или
 : платен, важното е да върши работа. В момента използвам Amanda на
 : linux машина, но тя не може да backup-ва windows, освен по share през
 : samba-та. Правен е някакъв опит за клиент под windows, горе доло
 : успешен, но на него нещо не му харесва NTFS-а и не работи както
 : трябва.
 : Другото което намерих и се борих с него беше някакво Backula. То пък
 : има server за linux и клиент за win/linux (а на мен ми трябва
 : обратното).
 :
 : Георги

"To err is human, but to screw up totally requires me!"

Cheers,
Nickola Kolev