Здравейте.

Имам следният проблем. Опитвам се да направя директна връзка м/у лаптоп с 10 Мбит/с лан карта и pc със 100 Мбит/с такава. Използвам кросовър кабел, който си работи м/у две 100 Мбит карти, но като го вържа м/у лаптоп-а и pc-то диода за линк въобще не свети и няма съответно никаква връзка. Опитах да сложа картата на pc-то в режим 10 Mбит/с с mii-tool, но пак без резултат. Google не ми дава нищо съществено, та реших да питам тук дали някой знае какъв е проблема. Друг вид кабел ли ми трябва, или просто не може да стане без hub/switch?
И двете лан карти работят. Едната е C-Net а на лаптопа е 3Com Etherexpress III combo с модем, ако има някакво значение, разбира се :-)
А, и двата компютъра въртят Gnu/Linux, естесвено :-)

Благодаря предварително.

cheers,
face