А аз имам следния проблем с КДE и по - специално с konsole:
Опитвам се да задам на konsole  да използва unicode шрифт -а, който е по
подразбиране и той започва да ми се сърди:
"Font `-misc-fixed-medium-r-normal--15-140-75-75-c-90-iso10646-1' not found."
Тръгвам да го търся с xfonsel и го намирам... Някой да има идея, как мога да
го ориентирам това КДЕ как да си намира прифтчето?

Изполвам xorg-x11. Шрифтовете ми се закарват до там през шрифтов сървър.
  • ... Krasimir Kazakov
    • ... Alexander Shopov
      • ... Krasimir Kazakov
        • ... Alexander Shopov