On Thursday 29 April 2004 17:33, Anton Zinoviev wrote:
> На 25.IV.2004 в 13:00 (+0300) часа Romeo Ninov писа:
>
> Хм, това ми изглежда доста добра идея.  Какъв е проблемът при големи
> файлове?

Иска горната поредица от команди да приключи възможно най-бързо, за да е малко
времето през което ще имаме условия за "състезание между програмите" ... Но
това далеч не рашава проблема, защото този "прозорец" от време не може да
бъде сведен до нула...  "how bizarre"

> При Unix не е проблем да се изтриват от файловата система
> файлове, които програмите са отворили и използват активно.

разбира се ... това не е проблем на (драйвера на файловета система в) ядрото,
но винаги се оказва проблем в една или друга степен и под една или друга
форма на приложението което се оказва изпреварено от друго такова което е
модифицирало същия файл с което работи първото. Проблемите варират от загуба
на данни за/в този файл (най-лекия случай ;-) ... до segfault, зомбиране,
вдигане на cpu load до небесата за "надиграното" приложение, според зависи
това как е написано самото то... колкото е по-зле написано, толкова по-зле му
става в такива случаи ;-)...  всичко това може да остане и незабелязано от
потребителя, както се случва в доста случай и се почват да се точат едни фейк
бъг-рипортс, страшно е ;-)

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB