На Fri, 21 May 2004 13:29:30 +0300 peyo написа:

>Ммммм?
>И хач пара чини т'ва?

http://supf.dnsalias.org/index.php?page=prices

 Това са цените за два модула - "Документооборот" и "Складово
стопанство". Ако на клиента все пак му е нужен само "Документооборот",
мисля, че трябва да се обади на разработчиците, защото в сайта не пише.
 Но за допълнителните услуги, инсталиране и натсройка на GNU/Linux
сисетма, пише, че подлежат на договаряне.
 Затова може би може само документооборота, като се договаря отстъпка от
цената, естествено.

>А може ли да се купува помодулно?  Или продукта е едно цяло?

---
СУпФ е максимално гъвкав продукт, който ви позволява да работите
отдалечено през любимия си уеб-браузър.
---
[...]
 Това би трябвало да означава, че гъвкавостта е на първо място, затова
би трябвало да може да се приспособи към изискванията на всеки конкретен
клиент. А пък и щом като е модулна система, значи е възможно включване и
изключване на части от нея ;)

 Хубавото е, че е уеб-базирана, съответно отнада често болезнения
проблем със системната интеграция (знам за какво говоря, в службата по
тая линия е на моменти страшно:(( ). Освен това се изгражда върху
свободни продукти - PostgreSQL, Apache...
 С две думи - "хубаво е" ;))

--
| Iassen Pramatarov  | Free Software Asociation - Bulgaria
| aka Turin Turambar | http://fsa-bg.org
In God we trust; all else we walk through.