До някъде си прави, но до някъде и не си.
Прав си че всеки може да определя какво да доставя. Но все пак за примерите които
даваш има описано какво ще получиш срещу малкото пари които даваш. Никой не те лъже че
втората класа е като първата и че МХ картите са същите като TI. Нека като предлагат
нещо да описват какво точно предлагат и да не лъжат хората. И най-много лъжат за
скоростта. Казват някакви максимални скорости достижими в идеални условия, и после се
чудиш що ти пълзи нета. И другото което е, имаш нормална конкуренция. Тук няма. Ако
някой се опита да пробие с качествена услуга веднага почват да му режат кабели и други
мръсни номера. Разпределят се квартали и никой не трябва да навлиза в обсега на
другия. Това ще отмине рано или късно, както отмина при кабелните телевизии.

Айде със здраве

icobgr

  • ... Vasil Kolev
    • ... emo terziev