On Thursday 27 May 2004 10:35, Ivan Bogoslovov wrote:
> Здравейте група!
> Моля за съвет, имам едно мрежово DOS приложение, написано на CLIPPER и искам
> да го подкарам под DOSEMU. Мрежата е 1000MB локална + 2 отдалечени връзки с
> наета линия и асинхронни HDSL модеми. Кое е по-добре да използвам за
> монтиране на мрежовите устройства към Linux за работа на DOSEMU върху
> отдалечените станции - nfs или samba.
> Благодаря.
> Иван Богословов
    Samba монтирана на linux определено може да причини значителен главобол
в някои ситуаций. Аз лично бих предпочел NFS. Също така, ако няма някаква
специална причина да ползваш DOSEMU, можеш да погледнеш dosbox - значител-
но по-проста и лесна за обслужване емулация със свободни 640K low dos mem.

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79