Здравейте група,
След бая търсене реших и тук да попитам.
Налага ми се да пусна апач с адски динамична конфигурация...
Какво имам предвид. Когато се добавят нови вхост-ове на машината и в
httpd.conf-a за да ги прочете апача трябва да се рестартира...

Тъй като за последната седмица успях да пусна маил, фтп и дори днс които да
четът своята конфигурация от база данни ме интересува някои знае ли как може
да се направи подобно нещо и с апач.

Вариянтът апача да се рестартира на определено време отпада защото така ще
трябва да чакам определеното време за да се появи новият вхост а дефакто
когато го добавя в базата данни на днс-а вхост-а или зоната е готова...

Благодаря ви предварително!
Поздрави М.Маринов