default директорията на cvs-а е /var/lib/cvs освен ако не са я променили
скоро и можеш да се логваш както пожелаеш стига да го настроиш... според
Румене, говоря за произволно хранилище, което в общия случай далеч не е локалната машина.
Не може да очакваш, че CVSROOT ще е към текущата машина, както и не може да очакваш, че вдички ще използват еднакъв $EDITOR или $PAGER.

мен тъпото е местоположението на .cvspass (в ~/), а не на самото cvs
repository... а самото логване е поето от telnet за pserver (мисля, че
.cvspass е за съвсем други нужди и не се влияе от това, което ми трябва.

беше) и ext (rch/ssh), така че от тях зависи.. ако правилно съм разбрал
какво питаш..

Не си. Става въпрос за следното: в кой файл следва да се задават променливи на средата (които експортираш), така, че те да бъдат зададени:
1. Независимо, че потребителят не е с root права.
2. Независимо дали се логва локално|отдалечено, текстово|графически, независимо кой графичен мениджър за логване и независимо дали е локален или отдалечен мениджър за логване.
3. Може да се очаква, че обвивката винаги е bash
4. Може да се очаква, че ще се използват обичайните (не съм сигурен дали може да се каже стандартни в случая) инструменти.

ал_шопов

  • lu... Alexander Shopov
    • ... Andrei Boyanov
    • ... Iassen Pramatarov