On Tue, Jun 29, 2004 at 04:13:07PM +0300, Vesselin Kolev wrote:

> се | чудя как да прехвърля съответните числа. Оказа се че по snmp за
> съжаление не | става - има ограничение за дължината на текстов низ. Сещам
> се за няколко идеи | но ни една от тях ми се струва елегантана - напр.
> демонче което да виси на | едикой си порт и да си признава всичко което му
> кажат, апаш и временни записи | в база. Просто ми се ще да исползвам нещо
> съвсем стандартно от типа на snmp. | Става дума за около 300 различни
> числени стойности.
>

> Не си ли се замислял за вариант, при който се използва NFS монирана
> [...]

При това положение пък трябва да си сигурен, че няма да захапеш файл
за обработка при получателя, преди изпращачът да го е изпратил съвсем...
Доколкото знам, rsync не прави atomic file creation - или греша?  Това
беше една от основните причини да говоря за safecat в моето предложение :)

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev  [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]
PGP key:        http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc