И така става.
Вече си направих системата, която исках, и работи.
Малко ме притеснява, че има едно SUID-нато cgi, което стартирам малко по
"ламерски" с passthru в php-то, ама се надявам, че в LAN-а няма да се намери
някой "хакер" да прави щуротии :)
То по принцип всяко едно действие в системата го логва в базата данни, ама ако
ме роотнат....

Иначе като цяло - всичко бачка, за сега без проблем.

On Monday 05 July 2004 18:49, Peter Pentchev wrote:

> Виждам, че доста хора вече са отговорили - което може да се очаква, при
> положение, че три-четири дни не пипах изобщо компютър, да не говорим за
> Интернет :)  Но все пак, в духа на TMTOWTDI, нужно ли е наистина да
> parse-ваш изхода от mysqldump, ако можеш да убедиш command-line клиента
> да ти свърши работата? :)
>
> Ако таблицата ти изглежда по начин, подобен на този...

>   `ads` char(20) NOT NULL default '',
>   `mac` char(20) NOT NULL default ''
> ) TYPE=MyISAM |
>
> ...то можеш да направиш нещо като това :)

> [...]

- --
pub  DBFC6E5B  http://pgp.mit.edu
Key fingerprint = C1E3 A4E1 1BF5 779E 9814  1645 F935 2464 DBFC 6E5B