Parvo iskam da blagodaria na vsi4ki koito mi pomognaha da napravia Freesco router.
Sled bezsanni noshti uspiah da go pusna makar i sega ve4e da ne moga da vi obiasnia
kak. Tai kato sam vav vakancia se 4udeh s kakvo da se pozanimavam. Ve4e sam na pat da
napravia RedHat 6.2 router. Tuk problemite ve4e sa po-mashtabni zashtoto ne moga daje
i gatewaya na dostav4ika da pingna. Vse edno niamam vrazka. tcpdump dava 4e priema ot
lokalnia kompiutar i preprashta kam gatewaya no ot gatewaya niama otgovor. Ako na
niakoi ne mu se zanimava s moia problem i slu4aino mu se e otvarialo vazmoshtnost da
napravi RedHat 6.2 gateway (router) molia da drasne vsi4kite si stapki po izka4vaneto
na toia vrah.