Здравей група :)

Ситуацията е следната. Имам сървъри/сайтове на две места - съответно при два различни
доставчика с различни мрежи и ИПта. Единия доставик доста често се дъни и сайтовете ми
остават офлайн по няколко часа, което е недопустимо. Намират се доста хора да ми
мрънкат по този въпрос при това справедливо. Немога да преместя всички сайтове на
мястото където доставчика е печен, защото там пък интернет е безобразно бавен.

Направил съм си миръринг на сайтовете от място 1 към 2 и обратно.

Въпроса ми е има ли начин ако място 1 се издъни по някаква причина автоматично
домейните от място 1 започнат да се ресолват с Ipтата от място 2 и така сайтовете да
останат онлайн. А в момента в който място 1 отново е UP Ipтата на въпросните домейни
отново да сочат към Ipта от място 1.

Нещо като място 1 да е с по-висок приоритет и ако е UP сайтовете да се отварят от там,
а ако е down автоматично да се отварят от място 2.

Въпроса може би е много глупав. На мен ми се струва невъзможно. Но шефовете ми
твърдят, че било възможно. Все пак незнам всичко.

10х.

  • Re... Dd Dd
    • ... Delian Krustev
    • ... Marian D Marinov