благодаря за отговорите на всички.

1.
>Правиш
>www - сочи към стабилния провайдер
>www1 - също
>www2 - към бързия ..
>хората имат www, и там слагаш php, cgi, къвто ти харесва скрипт
>който проверява дали www2 e UP и ако е - редиректваш натам. Ако
>не е редиректваш към www1.

Бавния ми е във варна, бързия в софия. Направих горното за проба но тогава всеки клик
в сайта води до отваряне на варненския 1во и после на софийския. Доста бавно се
получава. минават се 2-3 секунди което е доста досадно.

Този вариант не ме устройва, но все пак е вариант.

2.
>мм в момента се сещам за едно тъпо но доста лесно решение: добаваш >няколко А записа
>за WWW и готово... пример:
>www    A       10.0.0.1
>www    A       10.101.0.1
>Ако и двата са синхронизирани правилно... няма да имаш никакви >проблеми...
>когато единият падне просто ще получиш отговор от другия... а ако и >двата са
>на линия ще получиш отговор от по-бързия до теб.

Това също го пробвах но ДНСа редува отговорите, а мен ме интерисува едното ИП
(софийското) да е с приоритет пред варненското. Незнам какво означава да са
синхронизирани правилно. Още нещо. WinXP си кешира отговора от ДНСа при първото
запитване и после се обръща само към него. При линукса май не е така.

Мисля че пак не ме устройва заради редуването на отговрите на ДНСа - няма приоритетно
ИП. При яху може да е така, но на мен ми трябва приритетно ИП :(

3.
Това с глобалния аникаст е интересно и ми се струва, че ще свърши работа.

Може ли да бъде така:
2 ДНСа - 1ви е този в СФ. 2ри в Варна. Софийския е мастер, а варна е слейв. Софийския
си рекламира домейните и казва "на софийското ИП са". Варненския не обявява ИПтата на
по-горни ДНСи (notify no). Когато интернета в СФ падне ще падне и ДНС софия. Тогава
всички ще питат ДНС варна, а той ще казва "на варнеско ИП е този домейн" и така ще се
отваря от варна. Но вероятно така пак няма да е много елегантно защото една част от
ДНСите ще са кеширали вече Софийското ИП и в резултат за една част от света сайтовете
ще са офлайн.

Варианта с аникаст заслужава внимание. Звучи на правилен.

Радвам се, че все пак стана интересно.

Поздрави :)

Дидо.