Ivan Nikolaev wrote:

Веси, ама забавляваш ме :)
Благодаря.

Сега, поеми дълбоко въздух и се успокой. Личи си още си натоварен от епичния (почти) разговор който имаше с Вени наскоро. Аз наблюдавах само, но много ви се смях :))

Още нещо, научи се да четеш - смайвам != смея.
Прибързаността е харектерна черта на много моми, така че спри да се опитваш да ме изненадаш :)

Струва ми се нещо си напрегнат след като и латентни травестити взеха да ти превземат достатъчно размътеното съзнание.

Ако желаеш да продължиш в същият дух ще си говориш сам. Оправяй се.

Поздрави
Ван

Понеже си турбо-аграр и комбайнер-бригадир със силно закърнял мозък след толкова работа на полето, си позволявам за последно (преди да те посъветвам да посетиш учебно заведение, което може да бъде определено като "помощно" и да се постараеш да преминше подготвителния клас там) да ти припомня, че не само не пишеш по същество, но и не четеш това, което ти си писал (може и да не можеш - със сигурност това неможене съответства на интелектуалните ти способности догонващи тези на зелена еуглена). Ще ти пиша бавно, защото явно бавно четеш и трудно осмисляш (ще ти купя камионче, ако успееш да осмислиш нещо и то обещавам да е с въженце да можеш да си го теглиш, а за повече осмисляне може и лопатка да ти купя за да не гребеш с ръце - сиреч на риеш).

Както всеки, който умее да чете електронна поща и бълагрски език (дори някои възпитаници на помощни училища се справят с това), на 31 август (ти може да си по календара на маите и там да си в друго датиране) най-доброжелателно и с желание да ти бъде помогнато ти беше предложено готово решение, което е на нива по-сигурно от използването на telnet като TCP wrapper с цел да бъдеш облекчен (в душевните си страдания). След това на същия ден ти отговаряш на моето писмо с

<>>> е по-подходящо за теб от гледна точка на сигурността?

>Не - действието се развива във VPN.

и аз запитах как VPN технологията пречи на прилагането на PPP over SSL. VPN по принцип е сигурен само на ниво влизане в тунелчето. След това във вътрешната мрежа за VPN средата нямаш никаква гаранция за сигурност (или при теб всичко е сигурно като в швейцарска банка), може някой хост да се "разболее", някой да проникне в него. Или викаш маолумните по-лесно работят с пароли през телнет, отколкото със сертификати през SSL. Ако пък искаш, можеш да ползваш Stunnel като wrapper с NULL енкрипция и без сертификат (ама то за това не се иска за заглеждаш моми, а да почетеш само малко). Забележи, че цялата логика на използване на Stunnel е да не се налага да извършваш дистанционен логин (по същата причина ppp over ssh е неправилен подход, защото ssh изисква логин). И понеже telnet по принцип е доста остарял като технология протокол за дистанционна връзка, аз ти предложих нещо, което е наистина по-добро и безопасно, че и ръководство с него.

Разбирам, че може да си афектиран заради твоя духовен и интелектуален събрат Вени... Но определено това не оправдава селящина от делиормански тип дето ми я демонстрираш тук.

Така и така за теб съм мома... ще ми разрешиш ли да се обръщам към теб с "дарлинг" (в краен случай на "ма")?

  Весо

============================================================================ A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers). http://www.linux-bulgaria.org - Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora To unsubscribe: http://www.linux-bulgaria.org/public/mail_list.html ============================================================================