Dragomir Zhelev wrote:

On Sunday 12 September 2004 12:53, Georgi Makedonski wrote:

raptor освен да направим една листа :)
би трябвало да има интерес ако няма такава за сега
въпреки че от опит знам, че повечето cisco-вци
са малко надути и великани, но не всички са в час
Така че можем да устройм една листа готов съм
да спонсорирам със сървър и трафик ...

raptor каза:

bqh chel nqkade che ima cisco lista w BG.. nqkoi da znae adresa
da se subscribna...thanx

tia

PS. da ne zadawam cisco waprosi w linux listata
===

Georgi Makedonski
Main Administrator

TV SAT NET Ltd.
Bulgaria
4230 Asenovgrad
Al. Stamboliiski Str.2

Преди имаше net-bg листа няма ли да е по добре да се пусне пак тази листа кадето ще може да се обсъжда не само cisco а и всичко свързано с мрежи ?
А до спонсорирането аз също мога да отделя една машинка, а трафик има :)

Пичове идеята е много, добра може да се спретне нещото разпределено аз сам жив :)!