Здравейте,

Аз преди време бях питал нещо за същите сертификати, но за IIS.
Както и да е, сега проблема ми е по-различен.
Както си пише в документациите, направих си OpenSSL key и с него напрвих Certificate Requrst.

openssl genrsa -des3 -out server.key.secure 1024
openssl rsa -in server.key.secure -out server.key
openssl req -new -key server.key -out server.csr

До тук всичко е 6. Попълвам си данните за хост, име на фирма, адрес и т.н. в request-а. Давам го на Geotrust и те ми връщат сертификат.
В сертификата всичко изглежда наред с данните за хоста и адреса и името на фирмата...

openssl x509 -noout -text -in server.crt

Настройвам апачето за SSL:
<VirtualHost *:443>
ServerName server.com
SSLEngine on
SSLCertificateFile /etc/httpd/conf/ssl/server.crt
SSLCertificateKeyFile /etc/httpd/conf/ssl/server.key
</VirtualHost>

И тук идва интересната част. Апачето си тръгва без проблеми, но когато заредя страницата https://server.com, ми излиза предупреждение, че сертификата не отговаря на хоста, че е с изтекъл сроки т.н.
В данните за сертификата получавам за хост "localhost.localmachine", компания "My Company", датата за валидност е 1 ден преди датата на създаване и т.н.

Можете ли да ми кажете къде може да се крие проблема?

Мерси предварително!

Георги Кръстев