----- Original Message -----
From: "Stanislav Todorov" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, September 14, 2004 1:09 AM
Subject: lug-bg:

> Здравейте група!
> Надявам се, че ще ми простоте невежеството на един тепърва прохождащ
студент, който се опитва да запази работата си, макар че едвали я заслужава.
> Проблема ми е, че ако до няколко дена не оправя проблема не само че ще
бъда уволнен и , че определено няма да си намеря работа при друг, но и може
да ме подведат под съдебна отговорност.
> помощник админ съм във Варненски И-нет доставчик. Тепърва се запознавам с
Линукс, но работодателите ми повярваха че мога да се справя с обикновенната
ежедневна работа. ТОва ми даде шанс да започна така нужната ми работа!
> Стига лирически отклонения, предполагам че съм успял да ви обясня колко
сериозно е положението за мен.
> Проблема: Потребителите заплащат за отчетения трафик. При вкарването на
един потребител "ААА", съм го сложил на мястото на откачен потребител "БББ"
като така съм го опескал че съм добавил наплатения траяфик на потребител
"БББ" към сметката на "ААА" и сега тои иска разпечатка защото е невъзможно
за 5 дена да направи 10Gb. Искам да ми помогнете с малко насоки как да
редактирам датабазата с трафика, така че при проверка на трафика да не
отчита месеците направени от предния потребител. Идеята ми е по някакав
начин да редактирам датабазата с данните за миналите месеци като изтрия
данните за месеците, които са грешни, или да отчете за тези месеци по 0 Мв.
ПОвярвайте ми нямам си и идея какво да правя а утре следобяд трябва да дам
отговор на клиента заедно с разпечатка, която да отчита реалния му трафик.
> Наистина ви моля да помогнете!
>
> поздрави Стан

Здравей!
Спокойно,човече - крайният срок би бил утре, само ако работеше в САЩ. Тук по
принципа на  относителността на  ;) все ще се отложи по някакъв начин докато
успееш да се справиш. Или по втория български закон за търговията: Ако не се
справиш с проблема, излъжете малко клиента, че сте имали много тежък срив
във системата (любимият ми лаф  за извинение пред неразбиращи хора). За
съжаление и аз не мога да ти помогна, освен с дървена философия, защото съм
тепърва 2ри курс в "електроника". Само не се спичай и всичко ще се уреди.
Тук определено има хора които могат да ти помогнат.
Поздрави
Християн

    • ... Lyubomir Babukchiev
      • ... Alexander Shopov