На Wed, 6 Oct 2004 00:56:02 +0000 Marian D Marinov написа:

>Все пак ако ти се наложи и друг път..
>Пробваи и с това:
>       Options +ExecCGI
>Това се пише в Directory контркст и ти дава възможност да изпълняваш
>cgi скриптове... Но има и един случай в които ще ти се наложи след този
>ред да добавиш и следният:
>       AddHandler cgi-script cgi
>ако скриптовете ти са с други разширения(pl,py,tcl,c) просто добави
>разширенията след cgi  разделени с интервали.

 Благодаря ти, има предвид и това ;)
 Знам за ExecCGI —всъщност всички "Options" могат да работят и без "+" -
той е по подразбиране.

 На мен ми трябваше да "скрия" скритпа и да го асоциирам с
поддиректория. Използвах mod_rewrite (понеже май нямам достъп до
ScriptAlias в .htaccess-а)

 RewriteEngine on
 RewriteRule ^subdir/(.*)$ /path/to/script.cgi/$1

където subdir е поддиректорията, а script.cgi e въпросният скрипт.
Това със ScriptAlias щеше да е

 ScriptAlias /subdir /path/to/script.cgi

--
| Iassen Pramatarov  | Free Software Asociation - Bulgaria
| aka Turin Turambar | http://fsa-bg.org
To the systems programmer, users and applications serve only to provide
a test load.