Здравейте,

> Опитах се да се регистрирам, но ми съобщи:
> Вмъкването не беше успешно ERROR value to long for type
> character varying.........

Проблемът е поправен. Причината е, че софтуера, който ползваме е безплатен и има
известни бъгове. Какъв беше проблема - ами Gforge има таблица с потребители със
следните полета:

first_name varchar(30)
last_name varchar(30)
real_name varchar(32) // realname = first_name + " " + last_name !!!

И естествено на по-дълги имена даваше грешка (30+30>32). За без пари толкова :-)))

През нощта имахме известни проблеми с електричеството. Днес смятам да преместя
машините на по-качествен UPS.

Калин,
http://netorque.com
http://sciforge.org