Nick Angelow wrote:

дотук много добре написано. виждам, че имаш известни познания в металургията, оопс по-скоро в материалознанието, което е плюс, поне за мен. единственото, което не разбрах е защо трябваше да се изпишат толкова много букви, след като последният параграф беше напълно достатъчен. и можеше да бъде написан още преди 4-5 писма.

Ако знаеш ти колко неща можеше да спестиш... и да не напишеш. Цар си на писмата от тип "не по същество", общи приказки, самозадявки.

Много ми стана смешно как си определил познанията ми като "известни" при условие, че ти нямаш никакви. Ако ги имаше щеше ли като говориш за проблеми с твърди дискове да ти кипят чайници пред очите:) Следвайки наименованието на най-популярната услуга на БОЛ "К'ъв да е интернет", мисля да кръстя знанията ти "к'ви да са":)

За Коледа ще ти подаря диск да си го охлаждаш във фризера.. ще е от тип "к'ъв да е диск" :) Ще ти подаря и чайник... пак ще е "к'ъв да е":)

Пращам ти "к'ви и да са поздрави":)