peio wrote:
Здравейте.

Наскоро ми се появи проблем с pop3d на qmail.
Когато потребител тръгне да си проверява пощата, pop3d изпраща някаква auth заявка към потребителя. Обаче машините на потребителите не отговарят на нея, и изтеглят писмата чак след като сесията timeot-не (въпросната auth). Средно 1-2 минути. Какво е това нещо и как да го забързам малко? Това има ли нещо общо с факта, че IP-то на въпросният сървър не е описано с reverse запис в dns-a обслужващ зоната?

Поздрави:
Пейо

Имаш някаква грешка, поп3д-то на qmail-a не праща никакви "AUTH" неща.
Ако имаш предвид tcpserver, който търси евентуално identd, то тогава пусни tcpserver-a със -HRP.

--
| Kiril Todorov  <+>  System::Network Administrator |