misleh si dali pppoe e dostatachno skaliruemo.. w smisal nali sled kato se
naprawi
pppoe wryzkata wsichkiq trafik minawa prez izgradeniq ppp kanal.
Toest eto taka :

 pppoe-client <---> pppoe-server <---> Internet

wmesto :

 pppoe-client <--Lan-->  Internet
    /auth only/->      |->pppoe-server
toest trafika koito move da minawa zawisi ot towa kolko trafik move da routira
pppoe server-a.
Ot koeto sledwa che taq shema ne e udobna za Gb ili 100-tici mbps

Praw li sam w tiq si razsyvdeniq ili nqkade barkam ? kade ?
Ako sam praw kak zaobikalqte tiq ogranicheniq ?

tia