Title: [Offtopic] Diplomna rabota za izgrajdane na mreja

Здравейте,

Преди всичко се извинявам за offtopic-а.

Това, което ме интересува е дали някой от вас има представа дали съществува място, където предстои изграждане на средна по големина мрежа. За предпочитане е това да е кабелен оператор, който желае да започне да доставя Интернет по кабелната си мрежа. Също така по възможност, тази мрежа да е базирана на Линукс и Сиско.

Бих желал да участвам в такъв проект - разработване на система за администриране на такава мрежа и интегрирането й, след което мога да представя този проект като дипломна работа.

Отново се извинявам за "натрапването", но не мога да намеря по-подходящо място от това тука.

Моля, ако някой има идея да ми пише лично ([EMAIL PROTECTED]), за да не спамваме листата.

Благодаря ви!

--
Stoimen Gerenski
Software QA Engineer