Здравейте.
Накратко - вързах се към двама доставчици. С единия - никакъв проблем. С
другия обаче - който дава по-добър трафик :-(  не мога да се свържа. Пробвах
под уиндос - тръгна без проблем.
След като се свържа - с
pppd pty "server --nolaunchpppd " user username noauth noipdefault debug
logfile ppp.log

приема ми паролата (с PAP e и сървърът отсреща е FreeBSD, другият с който се
свързвам без проблем е на линукс)
и вдига интерфейса. Но до там!

дава локален IP примерно 192.168.1.75 remote 192.168.0.1
ping до  192.168.0.1 няма
( а с другия, който също дава remote   192.168.0.1 си има  ping )
Най-интересно е, че  192.168.0.1 се обявява за name server  и приема dns
заявки и отговаря. (не вярвам  icmp да са блокирани, защото под уиндос има
пинг до 192.168.0.1) Опитах да възпроизведа routing  таблицата от уиндос, но
без полза.
Реших да прослушам какво става ( с ethereal) - след като се вдигне интерфейса
ppp0 - от него известно време текат заявки по  gre без да получава отговор.
Не е проблем от филтър, защото за проба отворих всичко за известно време - не
е от това.
При уиндоса общо взето връзката тръгва по подобен начин, разликата е, че след
като се вдигне интерфейсът има заявки по нетбиос, които мисля че нямат общо с
проблема, само забелязах, че се подават две последователни заявки до
224.0.0.2 за router solicitation
 не знам - не видях да се получава някакъв отговор, но може би там е
проблемът?
Или някаква разлка при freeBSD?

поздрави