On Wed, Dec 22, 2004 at 01:32:52PM +0200, Nikola Antonov wrote:

> Можеш да опиташ с mod_chroot. За всеки виртуален домейн слагаш директива от
> типа ChrootDir, подобно на DocumentRoot. Това разбира се не може да те спаси
> от уязвимости в други части на системата като PHP, MySQL и т.н.

Ммм.. според мен не е възможно да стане това за всеки отделен виртуален
хост - това ще значи, че има също толкова на брой *процеси* на Apache,
всеки от които си върви в отделен chroot, което ми се струва малко
трудно за вярване :)

А пък и документацията:

http://core.segfault.pl/~hobbit/mod_chroot/install.html

Configuration (Apache 1.3 and Apache 2.0)

  mod_chroot provides only one configuration directive - ChrootDir. It
  can only be used in main server configuration. You can't put ChrootDir
  inside a <Directory>, <Files>, <Location>, <VirtualHost> sections or
  .htaccess files.

Ако става дума за същия mod_chroot де :)

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev  [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]
PGP key:        http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc