On Wed, Feb 09, 2005 at 03:23:10PM +0200, Marian Marinov wrote:
> Първо да те помоля да пишеш на кирилица следващият път!

Той човекът си е извини за латиницата... а аз може ли да те помоля да
не top-post-ваш следващия път? :)

> И второ! Много по-лесно е да направиш VirtualHost за всеки от домеините и да
> сложиш вътре:
>
> Redirect / http://name.com
>
> По-бързо, по-лесно, по-приятно и не на последно място изисква по-малко
> обработка от програмата съответно и процесора.

Това обаче ще се справи ли с неща като http://namebg.biz/foo/bar ?

По принцип може би това не е задължително изискване, но в някои случаи
би било добре това да бъде пренасочвано директно към правилното
http://name.bg/foo/bar, вместо да показва на клиента някакви страшни
404-ки :)

> А и нещо което Петър Пенчев спомена... така или инъче Rewrite изпраща
> redirect... Защо да ползваш Rewrite като ти си имаш Redirect без да
> задълбаваш в Rewrite-a.

Единствената причина, за която се сещам, е - да де, виж по-горе :)

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev  [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]
PGP key:        http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc