та както казах : : според мен mplayer е добре да е компилиран за точното cpu.
останалите пакети ще вдигнат бързодеиствието с не повече от 3-4%. : :

преди известно време един колега се метна да си ребилд-ва системата изцяло с
apt-src, и
тогава след яко четене и разговори със kernel developer-и стигнах до по горе
казаното от
мен становище.

това си е реалити-то, за да има някакво голямо повишение на бъзоденствието би
трябвало
въпросният софтуер които компилираме да е направен специално да се възползва от
нещо в
нашия "ПО-Добър" и пълен с "ЕКСТРИ" хардуер.
или евентуално компилатора който използваме да има "buildin артифишъл
интелиджънс" в него
за да успее да направи нещо по добро от сорса ;-) [ нека изчакаме gcc-92.32
след има нема
20-30 години и ще го видим ] ;-)

та. примерът ми с mplayer е добър за това че въпросният софтуер се възползва от
процесора.

извадка от от configure скрипт-а на mplayer :

Checking for CPU type ...  Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.80GHz
Checking for GCC & CPU optimization abilities ... pentium4
Checking for kernel support of mmx ... yes
Checking for kernel support of mmx2 ... yes
Checking for kernel support of sse ... yes
Checking for kernel support of sse2 ... yes

ако въпросният софуер се пусне със : runtime cpudetection .. тогава типа на
процесора се
детект-ва при пускане на програмата и съответно не се извлича максималното от
процесора. [
защо е така това вече е друг въпрос ]

--

Konstantin Kostadinov