Zdrawejte
Imam server s RH Fedora Core 2 kojto polzwa plateni SSL sertfikati za apache 2.0 web server. Iskam da naprawia nowa instalacia na otdelna mashina (Fedora Core 3) i posle da izkopiram konfiguraciite (IP adresi) i dannite vklichitelno SSL sertifikateite i kliuchowete (.crt i .key fajlowete ot suotwetnite ssl.key i ssl.crt direktorii).
Vuprosa mi e ste potegli li wsicko normalno i ste rabotiat li sertificatite na novata mashina ? Triabwa li da se prawi neshto dopulnitelno ?
Blagodarai vi predwaritelno.
Nikolay Kabaivanov, [EMAIL PROTECTED]
University of Rousse, Bulgaria