On Tue, Feb 22, 2005 at 07:23:48AM +0200, Georgi Genov wrote:

> Странно защо в KDE са избрали същата метафора като Microsoft.

Без наистина да искам да наливам масло в огъня или нещо такова, точно
това изобщо не е странно :)  Проектът KDE общо-взето от самото начало
започна с цел да развие среда, която ще улесни максимално прехода от
Windows към Linux за хора, които преди това не са имали никакъв опит с
операционни системи, различни от Windows.  Това се вижда в много неща
(или поне се виждаше в много неща в първите версии, сега вече май има
доста *повече* възможности в доста отношения) - подборът на програми,
дизайнът на desktop-а, дизайнът на самите програми, изборът на метафори
(начини за представяне на различни обекти в потребителския интерфейс) и
т.н.  Та.. изобщо не е чудно, че са избрали същите метафори :)

> И аз ползвам само Linux. Но не се отнасяйте със злоба към хората които
> сега започват.

С това всъщност съм съгласен - няма лошо в показването на грешки и
поправянето на неточности, но може и малко по-меко :)

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev  [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]
PGP key:        http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc