Подобен проблем :)
С един сървър на ПУ (Пловдивски Университет) - готина машинка, двупроцесорен
Xeon, 2x3.6GHz, 2G RAM - всичко щеше да е идеално, ако не беше с някакъв тъп
Promise (SATA TX2) контролер, дето се ръга на PCI слота... два дни ме мъчи,
накрая тръгна (Debian sarge), ама се оказа, че върви само с >= 2.4.27 kernel,
но не и с 2.6.x. Бълва камара грешки, и изобщо не разпознава контролера -
пробвах да компилирам и в kernel-a и в initrd - все тая.
Ако някой е успявал да пусне такова нещо на 2.6.x да каже как го е направил :)