Дайте да поспорим дали трябва да се спира ICMP изцяло, дали е желателно да
се разрешава TYPE 8 и прочие :)

V.

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Nikolai Alexandrov
Sent: Sunday, February 27, 2005 7:16 PM
To: lug-bg@linux-bulgaria.org
Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: спиране на ping

Sertys wrote:

> Смешно ми се струва. Това, че някои софтуер-и няма да работят правилно
> е  отделен въпрос(powernowd,acpid,cpuscale). Proc файловата система не
> е  екзистенциална част от ГНУ/Линукс инфраструктурата. Тя е просто
> интерфейс  до kernel run-time променливи, които веднъж сет-нати нямат
> нужда от  препрочитане.
>
> Пробвай да си я моунт-нещ така : /sbin/mount -t procfs /proc
>
> Ако ти изпищи. че не я поддържа кернел-а - тогава го компилирай с
> procfs  support.
>
> cat /var/log/messages | grep proc          ?  какво ти дава?

Здравейте, човека каза че е със standart kernel... Не съм работил с
дебиан, ама в стандарт кернела все си мисля че procfs е измежду
включените благинки... по-вероятно е да е омазан /etc/fstab. Иначе за
спиране на пинг-а - най-добре с iptables да ограничиш
echo-reply (pong) за изходящите ip-ta, или echo-request (ping) за
входящите...
пр: iptables -A INPUT -i $OUT -p icmp --icmp-type echo-request
--destinantion $VREDITELI -j DROP
поздрави