On Thu, 10 Mar 2005 19:54:59 +0200, Peter Pentchev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

На постгре има нещо което се казва oid(object id) и то дава обектния номер на таблицата, която лесно можеш да вземеш от pg_class.
Какво казва mysql по въпроса?

On Thu, Mar 10, 2005 at 07:34:13PM +0200, Sertys wrote:
Как да си предавам името на таблицата в дадено query. Трябва ми защото,
като направя един UNION ALL на 2-3-4 таблици от един и същи вид, искам да
знам кое поле към коя таблица принадлежи. Засега правя така SELECT '0' AS
type,col1,col2,col3 FROM table1 UNION ALL SELECT '1' AS
type,col1,col2,col3 FROM table2; и после използвам тези стойностти, като
хаш ключове. Това не ми се струва най-добрия начин. Вие какво ще кажете.
Мисля си за нещо като SELECT table.name,col1,col2 FROM table ,но има ли
такава функция?

Не, няма. Трябва да го направиш с '1' AS type; според мен това си е съвсем хубаво и чисто решение.

Поздрави,
Петър

-- www.supportivo.org

I can't stop myself checking for pigs in the outlets. Everybody thinks i'm a punk, cause of the hairstyle(220V).
end