<no
> Апропос за какви VLAN си говорим?
> А и чак 100 май са прекалено. Или идеята е да имаш по tag id на хост?

100 VLANs не са чак толкова много, дори зад тях да стоят клас С мрежи. Но това,
което не мога да разбера е защо се застъпваш за идеята на всеки VLAN да стои
физически интерфейс на рутера (т.е. за какво започна цялата история).

> Понеже освен това не съм много наясно как и с какво се яде "мрежовият
> дизайн",
> затова не съм се замислял за чисто естетическите му страни.

Да, забелязал съм, че това доста често се случва.

> Що се отнася до плетеницата от 100 кабела странно....
> Как ли се оправят например AOL? Сигурно им е много оплетено.

Доуточнение - 100 _излишни_ кабела към 100 _излишни_ интерфейса на рутер(и)
вместо само _един_.

Жоро