Иван Попов wrote:

encoding win 1251 (cp-1251)

Здравейте,
имам проблем с който незнам от къде да започна.
Имам сървър на Slackware 10 който предоставя няколко вида услуги м/у които и mail. От вчера насам когато тръгна да се логвам (по SSH примено) ми трябват около 1-2 мин за да ме ауторизира и да ми покаже стандартният промт.Същото се отнася и за WEB access-a и за ftp-то и най-сървиз афектив услугата - mail. Основният проблем за който се оплакват юзерите, е че им трябва около 1-2 мин за да могат да изпратят писмо независимо дали във нашият домейн или външен такъв.
Незнам от къде да започна да "разследвам", къде погледна и как да си формулирам запитването към google.com примерно поради тази причина незнам и какви подробности относно хардуера и софтуера да ви дам така че се извинявам за аскетичното писмо и ще се радвам да обсъдим всяка разумна идея която ви хрумне :).

може да е проблем с DNS-а