On Friday 25 March 2005 17:33, enter4o wrote:
--cut--
> [...]

От коя файлова система към коя си писал ? Ако само си чел от ntfs-a, няма
проблем. По-скоро е имало някакви нездрави интервенции (като resize или
подобни) над ntfs-a с pq magic или подобни ?
виж там с какъв partitioner си под виндовса и ако ntfs hidden му дай unhide,
ако може ... виж и fdisk -l под линукс какво дава.

Сигурен съм, че виндовса си е хвърлил таблицата на неговия дял по някое
време ? ;-)

Всъщност първо опитай да му укажеш къде е table от lilo.conf:

other=/dev/hda3
 label="Windows XP"
 table=/dev/hda3

незабравяш да изпълниш lilo ; reboot
gluck !

После с ония magic partitioners ще го unhide-ваш ако се налага. Търсиш
проблема във виндовса ... Ако не вярваш напиши си grub на една дискета или го
инсталирай на диска и опитай с него да видиш какво казва.

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB