Здравейте,

Първо извинете, ако се намесвам не намясто, ама нещо малко изгубих връзката.

<>И в lilo.conf са добавени само dev/hda2 и dev/hda3. до тук всичко ми изглежда наред, но когато дам да буутне Windows и автоматично ми прави 4-тия дял да бъде скрит и не мога да го виждам от Windows. Но когато направя компютъра да boot-ва направо от 3-ти дял си виждам и 4-тия дял на харда, но нямам линукс L. Ако някой може да ми помогне ще съм му благодарен.

Сега с думи прости: lilo _НЕ_ зарежда виндовс, lilo не може да зареди нищо друго освен linux kernel.

Което разбрах е, че lilo e на /dev/hda2.
Което не разбрах е какво има в MBR - нищо или windows-ки bootloader?
Когато /dev/hda2 е маркиран като bootable се стартира lilo (демек boot-ваме директно от /dev/hda2)и имаме проблеми с /dev/hda4.
Когато /dev/hda3 е маркиран като bootable не се стартира lilo, защото boot-ваме директно от /dev/hda3 (и нямаме проблеми с /dev/hda4 но не можем да пуснем линукс, защото win не знае нищо за него).
Ами ако правилно съм разбрал, то такава постановка не си представям как ще работи.

Значи според мен има 2 варианта:
Като за начало обаче да оставим win да си нагласи MBR както му се харесва(старт от цд и fixmbr)

1) инсталираме lilo или grub направо в MBR и "пей сърце", както е казал поета :)
2) оставяме lilo както си е сега(като премахваме всички менюта освен линукс) и добавяме /dev/hda2
към win-bootloader-а. (за целта се копира bootsector-a на hda2 върху win-дяла и се редактира boot.ini на виндовс)

По-здрави на всички и приятна събота и неделя,

--
Lubomir Haralampiev
E-Mail: [EMAIL PROTECTED]