On Monday 28 March 2005 16:53, Peter Pentchev wrote:

> Не съм сигурен за нещо готово и съвсем отворено, макар че съм почти
> сигурен, че *би трябвало* да има.  Моля хората да не скачат веднага на
> бой, когато спомена нещо, което ми попадна наскоро - NetBoz, система,
> основана върху FreeBSD 4.x - http://www.netboz.net/  По мое лично
> мнение, уеб-интерфейсът е доста добър, макар че имаше един-два момента,
> когато се чудех защо е направено точно така, след като бях тръгнал в
> погрешна посока.  Основният проблем е, че не щат да дават сорсове, и
> дори, ако се логнеш в системата през SSH (за това поне си има официална
> [...]

Чеки, чеки малко ;-) ти не би използвал такава 'опорочено затворена' система
нали, и на НОИ не би я препоръчал дори (муахахаха ;-) , така си мисля четейки
[1], с което съм супер съгласен, отсекъде. А FreeBSD е избрано понеже
позволява да се затваря код и да се разпространява така, други прихващат
такива иксепшъни и има hendle free ;-)

Ми щом ще е фрийзби препоръчай му оригинала FreeBSD.org и тфа е, да няма
obscurity.

Съжалявам, че не давам решение на Ziumbiulev, Peter, но според мен най-добре
да си напише и да го публикува с отворен лиценз за peer review ;-)

[1] http://linux-bulgaria.org/archive/2005/Mar/32997.html

п.с. не се заяждам, просто си изяснявам на какво мнение си.

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB