On Monday 28 March 2005 16:30, Nikolay Kabaivanov wrote:
> Здравейте
> Имам RedHat 9.0 със ext3 файлова система и самба 2.2.12 която позлвам
> главно като файлов сървър за четене (read only). Windows машини под 9x и
> XP виждат тази самба като устройство W: където е инсталиран (изкопиран)
> Netscape Communicator 4.8 който машините ползват. Всичко си върви добре
> вече 5-6 години. Реших да сменя сървъра с Fedora Core 3 и самба 3.0.13
> Възникна следния проблем - netscape спира и цикли безкрайно като на
> сплаш екрана му стои надпис "loading plugins".
> Каква може да е причината за това зависване ?
> [...]

А това само с Netscape Communicator 4.8 ли се случва ? Някое друго приложение
какво казва ?  SELinux да има затегнат и да гърчи самбата ?

p.s. NS 4.8 e много стар и затворен browser, този проблем може и да не е в
него, но той самия има куджа други проблеми, сигурно 2 шепи от тях са и
security related.

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB