Така и така говорим за DNS - ако имам DHCP Локалан мрежа и вътре в нея
DNS(DJBDBS) как да ъпдейтвам tinydns(eдинственото решение, което съм видял до
сега е един скрипт, който чете DHCP Leases и разписва data-a на tinydns

--------------------------------------
Това писмо е изпратено от  www.mail.bg

Безплатната поща в mail.bg предлага:
- Силна защита срещу СПАМ/рекламни писма
- 30MB безплатно (SMS от 2лв=3GB!)
- 30MB макс. размер на прикачен файл
- SMS за ново писмо (всички оператори)
- WAP достъп от GSM и без компютър