On Tuesday 05 April 2005 11:43, Ivaylo Toshev wrote:
> Първо мейл листите на ООо за българи са предимно за преводи и няма нищо
> по  въпроса.
> Мейл листите на ООо worldwide - там никой в момента няма да ми обърне
> внимание за такъв проблем с кирилица
Списъка който ти трябва е точно този: users@bg.openoffice.org
Както човека те беше упътил. Освен пощенски списък има и форуми, така че можеш
да си ползваш което ти хареса. Единствената разлика е, че за да ползваш
форума, трябва да се регистрираш на www.openoffice.org.

Ще направя изключение и ще ти отговоря тук.
Лично аз не съм пробвал официалната бета която е пусната. Но съм пробвал билд
85 за линукс и при него няма абсолутно никакъв проблем с печатенето на
кирилица. За съжаление този билд го има само за Линукс понеже за Windows не
мога да го компилирам понеже за 2.0 вече се изисква MS VS 2003 .Net, а такова
нямам.
За линукса не си споменал никакви данни. Поне напиши с каква дистрибуция си.

Поздрави
Hristo Simeonov Hristov
Leader of OpenOffice.org Bulgarian