Предварително се извинявам ако въпроса ми не е за тук ( приемам упътвания към
други маилинг листове, но е добре да са български).

Търсия кернел модул хакер за "пригодяване" ?! на линукс кернел модул от 2.4 ->
2.6. Поради промени в драйвер API-то на 2.6 модула отказва да се insert. След
известно изучаване на промените в 2.6 и леки модификации, постигнах някакъв
резултат но само частично  (може да се insert, появява се интерфeйс (ethX),
"приема и предава" данни, в смисъл tcpdump "вижда" ping request-te i ping
replay-te, но на конзолата ping-a не връща нищо и сътветно "няма Интернет").
Тъй като ми е трудно да оценя колко е дълбока заешката дупка , питам за човек
с опит в тази област.