George Simeonov wrote:

>3. Моля ви да попълвате полето "любима дистрибуция". Идеята ми е ако не >успеем да се преборим с дизайна на пингвина върху тъмен фон, да направим >друг дизайн, ориентиран към 1 или 2 любими (и некомерсиални) дистрибуции.
..

Аз...искам да попитам - Ако не стане номера с фланелките, които са общи, без пристрастия за дастрибуции, какво означава да се изберат 1-2 дистрибуции и да се правят фланелки за тях? В смисъл, аз предпочитам да нося фланелка на линукс, най-вече. Но не бих носил такава на дистрибуция, която не ползвам... Ще ми обясните ли повече...?
Георги

Идеята е следната:

Ако много голям процент от хората ползват 1 дистрибуция, примерно Debian, има смисъл да се изработят 50 фланелки с логото на Debian, което е едноцветно и може да се сложи и на тъмен и на светъл фон. Така хората, които ползват Debian и искат фланелка с неутрален цвят ще са доволни.

Гледам, че ти си гласувал за Slack. И в този случай изработването на дизайн за фланелка мисля, че ще е успешно за почти всеки цвят на плата. Проблема със Слак-а е, че може броя на хората дето го ползват да е малък и да няма смисъл от правенето на специална фланелка.

Не съм обяснявал тези мои възгледи за фланелките, за да не започне безкрайна препирня за дистрибуциите.

Нищо не пречи да направим сиви или бели фланелки с пингвин, обаче вече сме правили такива и за разнообразие е хубаво да се сменя цвета. За съжаление вариантите с пингвин не са много и затова са тези дълги обсъждания.

   Скелета