Слушах го по радиото. (докато псувах вин98 за необходимостта от рестарт
при слагане на PS/2 мишка)

Някои от нещата, които ми направиха впечатление в изказването на
господин министъра:
- Спомена се за електронното правителство, и че "щяло да бъде съобразено
с изискванията за мултиплатформеност"
- каза се с горд тон "има пилотен проект в Кърджали" и след това с
пренебрежителен  "ама ще видим какво ще излезе, ако има успех може и
да се приложи и другаде"
- Нито една от фирмите не била подала заявка за използване на услугите
на електронното правителство чрез програми с "така наречения" отворен
код.
- в останалите държави никой не използвал Линукс, имало опити, ама те
били отскоро (аз пък знам, че университета в Хановер няма нито една
windows машина.)
- изказването за това, че учрежденията са "свободни" да използват
каквото си искат е смешно - та като ти пристигне по пощата (или ти кажат
"ела си го вземи") пакета WinXP+OfficeXP какво правиш ? Връщаш го и
казваш "Ние имаме 230 машини ама използваме Линукс, завишете ни бюджета
със 23 000 USD" - дали ще стане?
- те от M$ били добри момчета и са готови да се отложи плащането, щото
сме зле с бюджета - ами не го натоварвайте с излишни суми бе, може и
да не сме толко зле ! И ако на комшията полицията ако дойде, ще може
ли да се оправдае с това, че от М$ разбират, че той няма пари за боза?

... и прочее само нерви от политиката :(

Pozdravi,
 Jordan

 Jordan P. Petkov
 Tracia University